Обратно връщане и възстановяване на сума

Какво може да бъде изпратено обратно?

Продуктите могат да бъдат върнати, ако не са отваряни и се намират в първоначалното си състояние. Молим да опаковате продуктите внимателно, за да не се повредят по време на транспортирането.

Ако сте получили стоки, които са в дефектно състояние, моля, свържете се с нас веднага след получаването им.

Тук можете да намерите допълнителна правна информация относно анулиране/отмяна на договора.

Как става връщането в България?

Можете да върнете пратката обратно в рамките на 30 дни.

Връщане като регистриран клиент
За да върнете артикулите, трябва да отидете в Моите поръчки и след това в детайли. Тук можете да изберете функцията "Обратно връщане". Изберете продуктите, които ще бъдат върнати, и причината за връщането.

Връщане като гост клиент
Ако сте направили покупка като гост, трябва да отворите потвърждението на поръчката, което сте получили по имейл. След това да натиснете "Преглед на данните за поръчката". Там ще намерите опцията "Обратно връщане".

След това ще получите по имейл етикет за обраъно връщане с информация как да процедирате. По този начин връщането ви ще бъде безплатно.

Когато изпращате продукти обратно, моля, обърнете внимание на следното:

  • Изисквайте касова бележка, доказваща, че продуктите са били изпратени, и я пазете, докато не получите възстановяване на сумата или заместващ продукт.
  • Опаковайте продуктите много внимателно, за да не се повредят по време на транспортирането им.
  • При връщане на електронни устройства те трябва по възможност да се изпращат в оригиналната им опаковка, за да се избегне повреда по време на транспортирането.
  • В случай на изпращане на стоки обратно по куриер, разходите за връщане няма да бъдат покрити.
  • Вашето обратно връщане ще бъде обработено възможно най-бързо. Забележка: Връщането на стоки се извършва в Австрия.

Допълнителна информация можете да намерите в нашите общи условия.

Как мога да си върна парите?

Сумата ще бъде възстановена обратно чрез първоначално използвания метод на плащане. Ако желаете, можем също да издадем ваучер със стойността на сумата.

Ще получите потвърждение от нас с кредитното известие по имейл, когато връщането ви бъде обработено. Моля, имайте предвид, че трябва да върнете стоките в рамките на 30 дни.

Ако имате допълнителни въпроси, моля, пишете ни чрез формата за контакт.

Бих желал да направя рекламация.

Молим да ни извините за неудобствата, ако сте получили повреден, дефектен или неправилен продукт. Не се колебайте да ни пишете чрез формата за контакт. Моля, изберете ''Обратно връщане и рекламации'' като причина за контакт и ние ще разрешим въпроса чрез условията на законовата или търговската гаранция. Можете да намерите повече информация за това в нашите общи условия.